fredag 17 maj 2013

Presentation: Fanny


Hejsan!

Mitt namn är Fanny Hildur Maria Klingeteg och jag är en 17-årig flicka ifrån de småländska skogarna. Jag bor i den lilla staden Växjö med min familj som består av; En pappa, en mamma, en lillasyster och en storebror. Vi har även en liten hund. 
På min fritid så spinger jag gärna skiten ur mig på ett löpband eller sitter på hästryggen. 
När jag inte gör det så blir det gärna att jag ställer mig i köket och försöker skapa något smaskigt. 
Jag går just nu första året på gymnasiet på Kungsmadsskolan och ska utbilda mig till bagare/konditor. 
Min passion för bakning kom redan i tidig ålder. Jag har alltid gillat att hjälpa mamma att med att väga upp mjölet till bullarna och allt annat. Jag var hennes lilla assistent. 
Men när jag nådde högre ålder kände jag för att gå på egen hand. Så det var då jag insåg att jag ville bli en konditor.
När jag skapade den här bloggen ville jag dela den med min bästa kompis; Alma Nilsson.
Vi träffades faktiskt genom skolan och vi klickade direkt. 
Även om vi bara varit nära kompisar i ett år, känns det som att vi känt varandra sedan barnsben. Men tiden går ju snabbt när man har roligt!
Så då kändes väldigt rätt att dela den här bloggen med min andra halva, så att säga.

Ja, detta är ju då jag. Har ni några frågor är detta bara att kommentera här nedanför.
Hoppas ni ska gilla det!

En bild på mig för att fylla ut inlägget!











Tjosan

/Fanny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar